فکروشو نمیکردم یه روز این شکلی بشم

اینقدر ساده

تاحالا زندگی بدون تفریح رو تجربه نکرده بودم

تاحالا زندگی بدون مسافرت و ... تجربه نداشتم

ولی الان دارم 

راستش الان بیشتر لذت میبرم اینگه درس بخونی و نتیجه میگیری خیلی شیرینه

بذارید یه چیزی بگم ادم توی عصبانیست یه چیزایی میگه که اصلا حرف دلش نیست پس به دل نگیرید

راستش امسال دوستای جدیدم خیلی شبیه منن

یکیشون هم مثل من یه شکست تو زندگیش داشته

اخرین روز مدرسه تو تابستون شبش میرفتیم شمال اخر شب دیدمش تا خود شمال اشک ریختم

ولی خدا رو شکر میکنم که من مثل دوستام کثیف نشدم 

با دنیا لج نکردم و یا 100 نفر نبودمو دل کسیو عاشق نکردم که بخوام ولش کنم که حرصم خالی بشه

خدا رو شکر واقعا:)

راستی من بخشیدمش همونی رو که بدی کرد همونی که روح پاکشو از دست داد اره من فهمیدم که یه روز بیدار شد و دیگه اون روح تو تنش نبود 

پس میبخشمش چون الان حال زندگیم خوبه :)

میبخشمش چون من تو این اتفاق بزرگ شدم درسته خیلی حساس تر و لوس بابا تر شدم ولی حس میکنم که بزرگ شدم و باز هم خداروشکر

همین که خدا خودش فهمید باید کیو وارد زندگیم کنه و کیو حذف و منم بهش اعتماد دارم:)))

برام دعا کنید:)