از اول هفته قراره ریاضی و شیمی امتحان بگیرن منم مثل مشنگا هر روز خوندم و معلما هر روز امتحان نگرفتن:|

اره دیگه خلاصه خیلی معلمامون دل خجسته ان حالا اگه من نمی خوندم هرروز امتحان میگرفتن:|

چهار شنبه  زنگ اول شواد رسانه داشتیم( معلممون سرکار خانوم یادگاری عشق منه ایشون جامع شناسی در س میدن و ورزشکار هم هستن(ایروبیک)) صبح میزامونو همه رو گوشه دیوار چیدیم معلم اومد اهنگ خارجی گذاشتو شروع کردیم خارجی رقصیدن:)

خیلی حال داد تا اخر ساعت انرژی معرکه ای داشتم:)

توی کلاس سواد رسانه در براه اینکه از اینکه دارید بزرگ میشد خوشحالید یا نه!!

میتونم بگم99%بچه ها گفتن نه چون مسئولیت روی دوشمون میاد ولی من گفتم خیلی خوشحالم دارم بزرگ میشم و خوشحال تر اینکه دارم مسئولیتام زیاد میشه:)))

مستقل میشم نظراتم ارزشمند میشه:) و کلا خوبه باید بگذره دیگه:)

سرکلاس ریاضی یهو یکی زد زیر گریه

همه دل ارا چی شده 

-نمی فهمم درسو

قیافه همه:|

خلاصه خیلی لوس شدن همه

فردا قراره برم یه کارخونه کر م سازی  دیدن کنم :))))))))

خوشحالم

این حس برا همتون ارزو میکنم:)