خب هنوز که کلاسا شروع نشده و کلی تایم دارم که میتونم برای خودم باشم

اوابل که کنکور رو دادیم و تموم شد استاد فیزیکم ازم خواست اسیسش بشم و توی کارا کمکش کنم خب منم با کمال میل قبول کردم ولی بعد یه مدت کرونا گرفتن استاد و همه مسِولیت کارا رو دوش من بود و خب منم با جون و دل کار کردم و جواب همه دانش اموزا رو میدادم که حدود(400 نفر ) بودن و خب اصلا مهم نبود سختی کار چون من عاشق فیزیک بودم و بعد از پایان دوره بیماری استاد بهم پیام داد و تشکر کرد و بعد از اون یکم باهم کار کردم و استاد یهو غیب شد:/

ینی کلا جوابمو تو واتساپ نمیداد و کلا نبود و سین میکرد بعد یه مدت بهم پیام دادش که یه پیشنهاد کار ویژه برات دارمو اینا و بازم دوباره غیب شد و یک ماه جوابمو نداد و منم یهو عصبانی شدم و حس کردم داره بهم بی احترامی میشه که جوابمو میبینه ولی هیچی نمگیه منم بلاکش کردم:)

خب پس دیگه تمام وقتمو ماله خودمم کلی کتاب جدید خوندم و کلی فیلمو سریال المانی دیدم و کیف کردم و کلی نقاشی کشیدم که دونه دونشونو بهتون نشون میدم و کتابا رو هم بهتون معرفی میکنم:) 

کلی کتاب جدید هم سفارش دادم و منتظرم برام بیارن:)))))

خب برنامه از این قراره که شنبه ها دانشگاه حضوریه و ازمایشگاهه و دوشنبه ها از صبح تا شب کلاس انلاینه:(

و یکشنبه و سه شنبه و پنجشنبه کلاس زبان دارم :)

و باید یه اعترافی کنم هنوز نرفتم گوهی نامه بگیرم:) 

میدونم الان میخواید بگید تنبل و اینا ولی باید بگم درگیر جابه جایی بودیم و بعدش کرونا گرفتم و کلن نشد:(

شماها بگید برانامه هاتون رو برام؟>:)