تا حالا به این فکر کردی که 15 سال دیگه تو کی؟ در چه جایگاهی هستی؟ باچه کسی هستی؟ درچه سطح مالی و فرهنگی هستی؟

اصلا بیخیال فکر تو ارزوت چیه ؟ دوست داری 15 سال دیگه چی باشی؟

برام بنویس :)

منم براتون مینویسم لطفا توی صفحه وبلاگت بنویس و این صفحه رو تگ کن تو پستتو از 5 نفر دعوت بنمای که شرکت کنن

من دعوت میکنم از پیتک( اقا وحید)- علیرضا-اقای سر به هوا-یک بلاگر(کوچه 12)-حوای عزیزم

بل در 31 سالگی:

باید بگم دوست دارم در دانشگاه شریف در رشته معماری فارغ التحصیل بشم و اگر شد بایکی از دوستانم یابه تنهایی شرکتی تاسیس کنم.دوست دارم بزرگترین بهزیستی سیستان بلوچستان رو من مدیریت کنم و خودم هزینه هاشو بپردازم.

دوست دارم 3 فرزند پسر داشته باشم ودر خانواده ای زندگی کنم که سرشار از ارامش و محبت باشه،فرزندخوبی برای پدر مادر باشم و اونا از من راضی باشن .

دوست دارم حداقل 50 تا از کشور های دنیا رو گشته باشم و یه لندکروزV8داشته باشمو خونه ۴۰۰ متری با ۱۰۰ متر تراس داشته باشم و در خانواده و جامعه شخصیت بالایی داشته باشم و امید وارم در اون سن اونقدر داشته باشم تا اگر کسی ازم کمکی خواست شرمنده نشم:)


خدایا در رسیدن به اهدافم کمکم کن

شرکت کنندگان:

مریم

اقای سر به هوا

به وسعت اسمان

یک بلاگر کوچه۱۲

هویجوری

باشگاه ساحلی

+لطفا همه شرکت کنید و دوستاتونو دعوت کنید یا اگر دوست ندارید برام کامنت بذارید:)