هر از گاهی دلم میگیرد از اینکه همیشه حرفای ما رو گوش میده ولی هرگز حرفای دلشو به هیچ کس نمیگه اون اسطورس

میدونی اسطوره ینی چی؟

اسطوره از سه حرف تشکیل میشه(پ-د-ر)

اسطوره ی من تنها قهرمان زندگیم تنهاکسی که گریه هاش از سر احساسه  نه شکست ان هم خیلی کوتاه

اسطوره ی من بلند شو نبینم که درونت انقدر تاریک شده که وقتی از سر کار اومدی رفتی تو اتاق و درو بستی میدونی این ینی چی؟

ینی شکست من ، اسطوره وقتی شکایت میکنه ینی خستس حالا وظیفه منه که به اسطورم امید بدم

چون اسطوره نگران اینده منه اینده برادرم اسطوره فقط این رو بدون از ته ته قلبم عاشقتم و هیچ وقت هیچ کس جای تو رو پر نمکینه یکی از دوستام اسطوره نداره

میترسم از اسطورم براش تعریف کنم شاید دلش بشکنه

اسطوره ی من این رو بدون اگر نباشی دنیایم سیاهتر از سیاهی دل ترامپ میشود و ان وقت شاید زنده باشم ولی زندگی بدون تو هرگز هرگز

هوای اسطوره هاتون رو داشته باشید