نمیدونم 
چیو؟!
همه چیو!
من ترسیدم خب اره ولی واقعا هیچ دلیلی برای ترس نداشت اون هیچی از من نداشت حتی عکس هم رفته بود از پروفایل تلگرامم برداشته بود که اصلا کاملا محجبه بودم و حتی یه تار موم هم پیدا نبودش و نمیتونست کاری کنه
و هیچ وقت هم ریکوئس اینستاشو قبول نکرده بودم فقط چون گفت هکت میکنم پیجمو میخواستم ببیندم که فاطی دستش خورد و وارد پیجم شد و الان نمیدونم چه غلطی بکنم🙂
خلاصه من زود عادت میکنم الان دیگه اینستارو دوست ندارم 
اصولا هم فقط تتلو رو پیگیری میکردم و بقیه رو کاری نداشتم و الان یوتیوب هستش
........
راجب درسا هم بگم که آزمون سنجش نمیدم چون اعصابمو بهم میریزه 
نمیدونم چرا فیزیک و ریاضیم اینقدر خوب پیش میره ولی زیست رو درجا میزنم هر پنجشنبه ۶ ساعت کلاس آنلاین دارم و قبل کلاس آزمون میدیم من همش ۴۰ میزنممممم😐
خیلی عذاب آورهههههه :/

...........

یه چیز دیگه 

دلم میخواد کلی فحش بدم میدونی چرااااا؟

چووون پراید شده ۹۰میلیونننننننننننن 

شت!!!!!!!!!!!