دلم پره

چررا همیشه هرکی کار بدی انجام میده باید توبیخ شه حتی کارای کوچولو 

اره دلم پره چون بعضی از کارای اشتباه نقصیر من نیست خسته شدم به خدا

برای هرکاری توضیح .....بذارید برا خودم زندگی کنم

بعضی وقتا از مدرسه که دارم میام خونه میگم اخ جون الان میرم استراحت میکنم

تاواردخونه میشم مامان و بابا یه جوری با ادم حرف میزنن انگار قتل کردم

-(چرا اتاقت بهم ریختس چرا اینت کجه چرا اینت راسته)چرا چرا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ای بابا 

بعضی وقتا  اینقدرخوشحالم میام با یکی حرف بزنم اینقدر با بداخلاقی و بی منطق جوابمو میده اصلا یادم میره خوشحال بودم و فقط عصبانی میشم

وقتایی هم که خسته ام حال عصبانیت هم ندارم در اتاقو میبندمو گریه میکنم

چرا بعضیا اینقدر رکن و افتخار هم میکنن به رک بودنشو

لامصب داری دل میشکنی (خوشحالی)؟

الان هم عصبانیم هم گریم میاد 

خسته شدم 

طرف با کلی ذووق و شوق لباس خریده 

میاد به فلانی نشون میده فلانی هم علاوه براینکه سلیقه طرف رو زیر سوال میبره گند میزنه به شوق طرف



خدایی اگه شما ها اینجوری هستید 

سعی کنید تو سال جدید این خلاق... تون رو ترک کنید

چوک تشکر ادریم:)