دارم دیوونه میشم

تا پارسال 7 تا دوست بودیم که واقعا عالم یکی بودیم ولی امسال...........

امسال4 نفریم 2 تاشون دوستای پارسال و یکشون جدیده

اون 2 تا الهه و شکیبا راستش خیلییییییییی با من فرق دارن

الهه که توی یه کلاسیم ولی انگار که مامانمه همش نصیحتو اینا..

مثلا من امروز اومدم با ذوووق تمام یه چیزیه رو براش توضیح دادم اون هی میگفت باشه اروم تر باشه سارا هیجانتو کنترل کن

ای بابا ذووقمو کور که هیچ کر و لال هم کرد

الهه خیلی خانومه من یه پایه می خوام برای دویوونه بازی

اخه تو خونه که همش دارم درس میخونم بعضی وقتا هم میام اینجا(بجز پنجشنبه جمعه که همش ددریم)

مدرسه هم سر کلاس باید به درس گوش بدیم فقط، پس میمونه زنگ تفریح که اونم با الهه اصولا باید مثل یه خانم محترم رفتار کنیم

پس من هیجانات دوران نوجوونیم رو چه جوری خالی کنم؟

یه  هو میرم معتاد میشما:))))))))))

#شوخی

خلاصه خیلی حالم بده من وقتی باکسی دوست میشم خیلی هواشو دارم بعضی وقتا از خودم میگذرم به خاطرش

ولی اونا اینجوری نیستن

معلم ریاضیمو یه ذره فن بیانش بده الهه با چند نفر دیگه با معلمه پارسالمون کلاس برگذار میکنن (به من نگفتن:( ) خیلی جا خوردم وقتی شنیدم:(((((

چیکار کنم؟؟؟؟؟

هیجاناتمو چیکار کنم؟؟؟

حرفامو؟؟؟؟؟؟؟

ذوقامو چی؟؟؟؟