متن آهنگ نگو برمیگردی از ادی عطار :

تو آسون زدی شکستی قلبی که یه روز مرهمی بوده واست
چقدر راحت سریع گذاشتی رفتی تو ندیدی بدی

از منی که واسه تو حتی کمی نذاشتم که تو دلت با من بدی
میگی به همه تو که دورم زدی فکر کن که تو دورم زدی

نگو برمیگردی نه دیگه نیست واسه من دردی
فراموش شدی تو با هر حرفی که زدی خراب شد همه چی

وقتی رفتی دیگه برنگرد که فرصتی نداری واست بسه چرا باید شب تر شه چشای من به خاطرت

نگو برمیگردی نه دیگه نیست واسه من دردی
فراموش شدی تو با هر حرفی که زدی خراب شد همه چی

وقتی رفتی دیگه برنگرد که فرصتی نداری واست بسه چرا باید شب تر شه چشای من به خاطرت

نگو برمیگردی نه دیگه نیست واسه من دردی
فراموش شدی تو با هر حرفی که زدی خراب شد همه چی

وقتی رفتی دیگه برنگرد که فرصتی نداری واست بسه چرا باید شب تر شه چشای من به خاطرت

.

وقتی که رفت دلم شکست چشاشو بست
رو حسمو دست به هیچی نزد خیلی ساده درد داد به دنیای من

فکر نمیکردم که روز دور شه از من اون زندگیم بود و تنها شدم یه چند وقت
الان نیستم تو فکرش بگید دور شه از من دور شه از من

نگو برمیگردی نه دیگه نیست واسه من دردی
فراموش شدی تو با هر حرفی که زدی خراب شد همه چی

وقتی رفتی دیگه برنگرد که فرصتی نداری واست بسه چرا باید شب تر شه چشای من به خاطرت