سلام
میخوام حرف بزنم یه عالمه
حالم خوبه !
امشب نامزدیه مهدی همون که تمام عاشقنه های وبلاگمو برا اون مینوشتم
خیلی ناراخت نیستم راستش شاید همون ادم غلط که تو زندگیم اومد باعث شد من فراموشش کنم
دیگه چادری نیستم ! از اولش هم اشتباه بود، منو چه به چادر؟!
اون ادم غلط 1 ماه گم شده  خوب نگران بودم که چی شده دوستاش هم چرت و پرت میگفتن ، مثلا میگفتن از کشور قاچاقی خارج شده و....
منم گوشیمو جمع کردم و اون نمیتونست به من زنگ بزنه فقط اینستا داشتم و بس که اونم از اینستا رفته بود
خلاصه بعد مدت ها گوشیمو گرفتم تو واتساپ بهش پیام دادم 
کلی دلتنگ بودیم گفت رفته انکارا تا با وکیلش حرف بزنه الان هم ایرانه و دوستش منو سرکار گذاشته

-------
عزیزترین ادم زندگیم شکست خورد برا اولین بار وارد رابطه با ادمی شد که ،پسره لاشی بود...........
خیلی حالش بده همش گریه میکنه
پسره تواولین قرارشون...........................................
خدایا ببخشش و بهش همون پاکی و نجابتو برگردون:(
نمیدونم چی بگم اروم بشه 
بگید چی بگم من بی تجربه ام

فعلا:)))