سلام
نمیدونم فیلم ملی و راه های نرفته اش را دیدی یا نه؟؟
ولی پیشنهاد میکنم ببینید موضوع قشنگی نداره بازیگرای خیلی خوبی هم نداره اما توی این فیلم مظلومیت زن رو نشون میده یا عوضی بودن رو تو این فیلم یاد میگیرید .
بعد از دیدن این فیلم از هر چی مرد نامرده متنفر شدم از هرچی ازدواجه بدم اومد ترسیدم از اینده همه دختر ها از اینده خودم که هممون هم باید ازدواج کنیم خدا نکنه که یه دیوونه تیمارستانی گیرمون بیاد ، بعد از دیدن این فیلم گریه کردمم خیلی زیاد چون تو جامعمون پر از این مردا بیشور واین زنای بیچاره !
تو خانواده ای بزرگ شدم که پدرم به مادرم از گل نازک تر نگفته وقتی مامانم ناراحته اینقدر بابام جوک تعریف میکنه تا مامانم بخنده تو خانواده ای بزرگ شدم که زنموم تا بحال دستشویی نشسته  به خانواده ما اصولا میگن زن زلیل اره زن زلیلن ولی زندگیاشون پر از ارامشه احترام دوطرفس زناشون هم مثل پروانه دور شوهراشون میچرخن .
میترسم !!!!!!
خوب خوب حالا اینا رو بیخیال
برنامه این هفته
شنبه:پارک بانوان با مدرسه(اولین ارودو:دی)
یکشنبه:قم وجمکران:دی
دوشنبه: سه تا امتحان
سه شنبه: دو تا امتحان و شمال هووووو هوووو
چهار شنبه: شمااال  تا خر هفته هوووو با هارلی عزیزم:))