سلام

هفته پیش این موقع برف بود الان از الودگی چشم چشو نمیبینه فردا مدارس به خاطر الودگی تعطیله

چقدر روزا تکراری چقدر خسته کننده همه فامیل داریم تصمیم میگیریم از این تهران کوفتی بریم

راستش اگه نظر منو بخوان از ایران بریم دیگه برام تحملش سخت شده

وقتی خودم یه دختر 16 ساله رو بایه دختر همسن خودم تو امریکا و اروپا مقایسه میکنم

عصبانی میشم

یه دختر با موقعیت من تو امریکا 

درسم خوبه عاشق ورزشم مشکل مالی نیست و... تقریبا همه چی اوکیه

ولی ارامش و تفریح ندارم

دلم میخواد صبحا برم پیاده روی دلم میخواد با دوچرخه برم مدرسه

دلم میخواد...................

وللش

مامانی میگه ناشکری ولی نیستم از این هوای کوفتی از این همه درس 

تقریبا روزی 13 ساعت درگیر مدرسه و درسم ،نرمال باید 8 ساعت خوابیدکه مال من 6 ساعته  میمونه 4 ساعت که یکی دوساعت درگیر حموم و ناهار و شامو نظافتو...

2ساعت میمونه که اونم یا فیلم میبینم یا با مامان بابام حرف میزنم(که خیلی خوب پیش نمیره اکثر اوقات)

همین!

تابستون قراره 1 ماه بریم ترکیه که امتحان کنیم میتونیم زندگی کنیم :| نه اینکه ترکیه خوبه نه! ولی مامانم نمیتونه از مامانش دور باشه

حالا من شروع کردم فیلم ترکی زبان اصلی میبینم و ترکی میخونم

پارسال فرانسوی میخوندم:))))))))

فعلا