دیگر شعار نه !!

شعار ممنوع!

شدیم جزء افرادی که فقط و فقط شعار میدهند نه عملی نه کاری !!فقط حرف مفت میزنیم حتی خودمان هم به ان چیزی که میگیم عمل نمیکیم بعضی وقتا حتی خودمون حرفمون رو قبول نداریم ولی زووری میخوایم تو حلقوم ملت کنیم:|

به نظر من حرف باد هواست چون تو ی اطرافیانم افراد زیادی بودند و هستند که کلی با من حرف میزنه اخرش هم میبینم خودش اصلا طبق اون چیزی که میگه عمل نمیکنه

ببینم فقط میخواید رو عصاب ملت رژه برید ؟؟! واقعا که!:|

لطفا خواهشا اینقدر شعار ندید دوستانی هستند که می خوان رواج دین کنن( اقا جان تو اول خودت عمل کن )

یا بعضیا تو ی خود بیان هم هستن که می خوان فرهنگ سازی کنن ولی برا ی بعضی کارا اول باید خودت انجامش بدی تا بقیه یاد بگرن یا بلعکس

نمی دونم داستان اینو شنیدید که یه زنه میره پیش پیامبر(ص)

-ای رسول خدا پسرم مریضه و نباید خرما بخوره شما نصیحتش کنید

پیامبر میگه برو بعدا بیا

-چرا ای رسول خدا خوب الان بگید!

پیامبر میگه من خودم صبح خرما خوردم چطور به این بچه بگم نخور !؟ بذار چند روز خودم خرما نخورم تا پسرت به حرف من گوش کند

که از این داستان ضرب المثل رطب خورده ،منع رطب مکن(البته اگه درست گفته باشم)اومده

خلاصه که بجای این همه حرف های چرت و پرت یه چیکه عمل بکنید ما ها هم با فرهنگ میشیم هم دیندار

والا....