چقدر بده قضاوت 25هر ماه همه ی نوه ها خونهی مامان مامان مامانم جمع میشن قرعه کشی داریم  فامیلای مامانم بجز(مامانیم باباییم خاله و داییم)تز من خوششون نمیاد چرا؟  چون من حجابم درست نبود همیشه لاک داشتم موهام بیرون بود و... اما بازم نباید قضاوت کنن که من از اون دخترام که.....

بخاطر همین من توی این مهمونیا شرکت نمی کنم چند ماه پیش مامانم التماس از این حرفا که باید بیای اقا ماهم پاشدیم رفتیم  چشمتون رور بد نبینه من اصول آدم راحتیم باهمه خاکی ام ولی یکی از خصوصیات اخلاقیم اینه که باکسیایی میپرم که به من احترام بزارن و شخصیتمو خرد نکنن  رفتیم از در که وارد شدم پچ پچا شروع شد اومدم خاله مامانمو ببوسم گفت:سارا جان من تبخال زدم منم هیچی نگفتم با همه سلامعیک کردم بعد دختر داییم اومد(اون چادری بود ولی الان نیست) دیدم خاله مامانم باهاش روبوسی کرد من اینقثر بهم بر خرد که نگو بیخیال شدم داشتم بادختر داییم زهرا حرف می زدم که دیدم محمد حسین(پسر دایی مامانم22سالشه) اومد طرفمون دستش پشتش بود بعد رو کرد به زهرا و از پشتش یه گل سر دراورد داد زهرا من ورو ور نگاش میکردم بعد هم رفت اقا من خیلییییییییی ناراحت شدم ینی چی یا منظور خاصی داشته ینی مثلا به زهرا علاقه مند باشه که امکان نداره پس می خواسته منو ظایه کنه که کرد غرورمو شکست از اون به بعد من دیگه نرفتم خونشون

خاله ی خوشگلم اومد بهم گفت چرا نمیای؟  منم ماجرا رو براش گفتم خالم هم به مامان محمد حسین گفت اونم اومد ازم معذرت خواست و گفت ممنظوری نداشته حواسش به تونبوده اینوگفت من داغ کردم ولی چون من خیلییییییییی بد عصبانی میشم  اون محدوده رو ترک کردم

ولی حالا که من چادری شدم اینقدر مهربون شدن ناکِسا

حالا زهرا چادری نیست ولی حجابش خوبه

افا کسی نیست به اینا بگه حجاب مردم به شما ها چه؟ 

لطفاً به ظاهر دیگران کار نداشته باشید و دخالت نکنید 

با تچکر